Մարքեթինգի հիմնական հասկացությունները

marqetingi himnakan [email protected]

Code: 4018000787
էջերի քանակ: 11
Type: Անհատական
Page cash: 200 AMD
Old : 2,310.00 AMD
Total: 2,200.00 AMD
գնել




Բովանդակություն



Նախաբան
Մարքեթինգի հիմնական հասկացությունները
Վերջաբան
Գրականություն



Օգտագործված գրականության ցանկ



1. Ф. Котлер, Р. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. /Основы маркетинга: Второе европейское издание. 2001.
2. Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997.
3. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.

- Բովանդակություն Նախաբան Մարքեթինգի հիմնական հասկացությունները Վերջաբան Գրականություն Օգտագործված գրականության ցանկ 1. Ф. Котлер, Р. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг. /Основы маркетинга: Второе европейское издание. 2001. 2. Д. Андреева. /Технология бизнеса: Маркетинг.- Москва. 1997. 3. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001. - Մարքեթինգի հիմնական հասկացությունները - marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan haskacutyunnery - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan haskacutyunnery - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected] - Marketingi himnakan [email protected] - Marqetingi himnakan [email protected]

Яндекс.Метрика