Լայն սպառման ապրանքներ

layn sparman apranqner

Code: 4018000369
էջերի քանակ: 20
Type: Անհատական
Page cash: 200 AMD
Old : 4,200.00 AMD
Total: 4,000.00 AMD
գնել



Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկայի հատվածավորման էությունը, նշանակությունը, ձևերը և սկզբունքները
2. Սպառողական շուկայի հատվածավորման չափանիշները
3. Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորման չափանիշները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ


Օգտագործված գրականության ցանկ

1. Филип Котлер. Основы маркетинга. Перевод с английского В. Б. Боброва. Москва. Издательство «Прогресс», 1991
2. А.Каул, С.Гупта, К.Кеттл, Дж.Форсайт, С.Халдар. Сегментация, с которой можно работать//Вестник McKinsey. - 2004. - №4.
3. Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр./ Арман Дайан и др. - М.: Экономика, 1993. - 574 с.

- Բովանդակություն Ներածություն 1. Շուկայի հատվածավորման էությունը, նշանակությունը, ձևերը և սկզբունքները 2. Սպառողական շուկայի հատվածավորման չափանիշները 3. Արդյունաբերական շուկայի հատվածավորման չափանիշները Եզրակացություն Օգտագործված գրականության ցանկ   Օգտագործված գրականության ցանկ 1. Филип Котлер. Основы маркетинга. Перевод с английского В. Б. Боброва. Москва. Издательство «Прогресс», 1991 2. А.Каул, С.Гупта, К.Кеттл, Дж.Форсайт, С.Халдар. Сегментация, с которой можно работать//Вестник McKinsey. - 2004. - №4. 3. Академия рынка: Маркетинг: Пер. с фр./ Арман Дайан и др. - М.: Экономика, 1993. - 574 с. - Լայն սպառման ապրանքներ - layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Lajn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman apranqner - Layn sparman aprankner - Layn sparman apranqner

Яндекс.Метрика