Մանրածախ առևտրական կազմակերպություն

manracax arevtrakan kazmakerputyun

Code: 4018000015
էջերի քանակ: 16
Type: Անհատական
Page cash: 200 AMD
Old : 3,360.00 AMD
Total: 3,200.00 AMD
գնել




Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մանրածախ առևտրական ցանցի զարգացման և կատարելագործման խնդիրները ժամանակակից պայմաններում
2. Մանրածախ առևտրական կազմակերպությունների կազմակերպատնտեսական բնութագիրը
2.1 Կազմակերպության կառավարման ապարատի կառուցվածքը
2.2 Կազմակերպության առևտրական գործունեության հիմնական տնտեսական ցուցանիշները վերջին երկու տարիներին
3. Մանրածախ առևտրական ձեռնարկությունների մասնագիտացումը
4. Մանրածախ առևտրական ձեռնարկության տիպայնացությունը
5. Մանրածախ առևտրական ցանցի տեղաբաշխումը
6. Եզրակացություն
Գրականության ցանկ


Օգտագործված գրականության ցանկ

1. Թորոսյան Թ, Միջազգային տնտեսագիտություն, Երևան, 2003
2. Հաստեդ Ա., Մելվին Մ., Միջազգային ‎ֆինանսներ, Գիտանք, 1999թ
3. Մարկոսյան Ա., Սաֆարյան Ռ., Շուկայական տնտեսության հիմունքները, Երևան, 2002,
4. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн X. Маркетинг. — М: Экономика, 1999.
5. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. — СПб: «Два Три», 1993.
6. Вакуленко Р. Я. Методология оценки эффективности управления производственными системами. - Н.Новгород, 2003.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1990.
8. Осипова Н, Основы комерческой деятельносты, М. 1997
9. Фишер З, Подготовка к переговоре, М, 1996


- Բովանդակություն Ներածություն 1. Մանրածախ առևտրական ցանցի զարգացման և կատարելագործման խնդիրները ժամանակակից պայմաններում 2. Մանրածախ առևտրական կազմակերպությունների կազմակերպատնտեսական բնութագիրը 2.1 Կազմակերպության կառավարման ապարատի կառուցվածքը 2.2 Կազմակերպության առևտրական գործունեության հիմնական տնտեսական ցուցանիշները վերջին երկու տարիներին 3. Մանրածախ առևտրական ձեռնարկությունների մասնագիտացումը 4. Մանրածախ առևտրական ձեռնարկության տիպայնացությունը 5. Մանրածախ առևտրական ցանցի տեղաբաշխումը 6. Եզրակացություն Գրականության ցանկ Օգտագործված գրականության ցանկ 1. Թորոսյան Թ, Միջազգային տնտեսագիտություն, Երևան, 2003 2. Հաստեդ Ա., Մելվին Մ., Միջազգային ‎ֆինանսներ, Գիտանք, 1999թ 3. Մարկոսյան Ա., Սաֆարյան Ռ., Շուկայական տնտեսության հիմունքները, Երևան, 2002, 4. Багиев Г. Л., Тарасевич В. М., Анн X. Маркетинг. — М: Экономика, 1999. 5. Благоев В. Маркетинг в определениях и примерах. — СПб: «Два Три», 1993. 6. Вакуленко Р. Я. Методология оценки эффективности управления производственными системами. - Н.Новгород, 2003. 7. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1990. 8. Осипова Н, Основы комерческой деятельносты, М. 1997 9. Фишер З, Подготовка к переговоре, М, 1996 - Մանրածախ առևտրական կազմակերպություն - manracax arevtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracakh arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manratsakh arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputjun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arEVtrakan kazmakerpytyyn - Manracax arEVtrakan kazmakerputyun - Manracax arYEVtrakan kazmakerputyun

Яндекс.Метрика