Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը

Artadranqi voraki bardzracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - orinakov

Code: 6018000213
էջերի քանակ: 76
Type: Մագիստրոսական թեզ
Page cash: 500 AMD
Old : 39,900.00 AMD
Total: 38,000.00 AMD
գնել




Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Արտադրանքի որակի տնտեսական արդյունավետության գնահատման արդի մեթոդաբանական հիմնախնդիրները
1.1 Որակի կառավարման հիմնախնդիրները սպառողի և արտադրողի տեսանկյունից
1.2 Ապրանքի որակի կառավարման համակարգը. կատեգորիաները և մեթոդները
1.3 Ապրանքի որակի կառավարման հայրենական և միջազգային փորձի համեմատականը
Գլուխ 2. Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետությունը և դրա գնահատումը:
2.1 Արտադրանքի որակի վերահսկման մեթոդները
2.2 Արտադրանքի որակի բարձրացման միջոցառումները
2.3 Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը
Գլուխ 3. Որակի պլանավորման առանձնահատկությունները և արտադրանքի որակի բարձրացման ուղղությունները «Թամարա» ՍՊԸ-ում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ


Օգտագործված գրականության ցանկ

1. «Ստանդարտացման մասին» ՀՀ օրենքը
2. Արտադրության կազմակերպում, Պ. Քալանթարյան, 2004 թվ.:
3. Ստանդարտացում, սերտիֆիկացում և չափագիտության հիմունքներ, Մալխասյան:
4. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст 247
5. А.И.Ковалев, В.В.Войленко «Маркетинговый анализե Москва 2000г.
6. А.Н.Романов «Маркетингե Москва 1998г.
7. Г.А.Черчилль «Маркетинговые исследованияե Спб 2001г.
8. Г.Ассель «Маркетинг, принципы и стратегияե Москва 1999г.
9. Джон Ф.Литл «Основы маркетингаե 1997
10.Е.П.Голувков «Маркетинг-словарь справочникե Москва 2000г.
11.Козлова В.А. и др. «Товароведение непродовольственных товаровե «Справочник товароведа непродовольственных товаровե в 3 книгах. М. 1983 г.
12.Л.Е.Басовский «Маркетингե Москва 2000
13.Лиорац М.А. , Лежкин Е.Д. «Исследование непродовольственных товаровե 1988 г.
14.Н.А.Нагапетьянц «Прикладной маркетингե
15.Николаева М.А. «Товароведение потребительских товаровե. Учебник М. Норма, 1997 г.
16.О.Д.Андреева «Технология бизнеса: маркетингե Москва 2000г.
17.Ф.Коттлер «Маркетинг-менеджментե. Анализ, планирование, внедрение, контроль. Питер. 1999
18.Ф.Коттлер, Г.Армстронг, Д.Сондерс «Основы маркетингаե 1998
19.Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва «Азбука маркетингаե Москва 1999
20.Федоров М.В. и др «экспертиза качества товаровե. М.Экономика, 1984 г. Парамонова Т.Н. «Экспресс-методы оценки качества непрод. Товаров « М. Экономика, 1988 г.

- Բովանդակություն Ներածություն Գլուխ 1. Արտադրանքի որակի տնտեսական արդյունավետության գնահատման արդի մեթոդաբանական հիմնախնդիրները 1.1 Որակի կառավարման հիմնախնդիրները սպառողի և արտադրողի տեսանկյունից 1.2 Ապրանքի որակի կառավարման համակարգը. կատեգորիաները և մեթոդները 1.3 Ապրանքի որակի կառավարման հայրենական և միջազգային փորձի համեմատականը Գլուխ 2. Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետությունը և դրա գնահատումը: 2.1 Արտադրանքի որակի վերահսկման մեթոդները 2.2 Արտադրանքի որակի բարձրացման միջոցառումները 2.3 Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը Գլուխ 3. Որակի պլանավորման առանձնահատկությունները և արտադրանքի որակի բարձրացման ուղղությունները «Թամարա» ՍՊԸ-ում Եզրակացություններ և առաջարկություններ Օգտագործված գրականության ցանկ Օգտագործված գրականության ցանկ 1. «Ստանդարտացման մասին» ՀՀ օրենքը 2. Արտադրության կազմակերպում, Պ. Քալանթարյան, 2004 թվ.: 3. Ստանդարտացում, սերտիֆիկացում և չափագիտության հիմունքներ, Մալխասյան: 4. M. Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, , М, Питер, 2000 ст 247 5. А.И.Ковалев, В.В.Войленко «Маркетинговый анализե Москва 2000г. 6. А.Н.Романов «Маркетингե Москва 1998г. 7. Г.А.Черчилль «Маркетинговые исследованияե Спб 2001г. 8. Г.Ассель «Маркетинг, принципы и стратегияե Москва 1999г. 9. Джон Ф.Литл «Основы маркетингаե 1997 10.Е.П.Голувков «Маркетинг-словарь справочникե Москва 2000г. 11.Козлова В.А. и др. «Товароведение непродовольственных товаровե «Справочник товароведа непродовольственных товаровե в 3 книгах. М. 1983 г. 12.Л.Е.Басовский «Маркетингե Москва 2000 13.Лиорац М.А. , Лежкин Е.Д. «Исследование непродовольственных товаровե 1988 г. 14.Н.А.Нагапетьянц «Прикладной маркетингե 15.Николаева М.А. «Товароведение потребительских товаровե. Учебник М. Норма, 1997 г. 16.О.Д.Андреева «Технология бизнеса: маркетингե Москва 2000г. 17.Ф.Коттлер «Маркетинг-менеджментե. Анализ, планирование, внедрение, контроль. Питер. 1999 18.Ф.Коттлер, Г.Армстронг, Д.Сондерс «Основы маркетингаե 1998 19.Ф.Н.Евдокимов, В.М. Гавва «Азбука маркетингаե Москва 1999 20.Федоров М.В. и др «экспертиза качества товаровե. М.Экономика, 1984 г. Парамонова Т.Н. «Экспресс-методы оценки качества непрод. Товаров « М. Экономика, 1988 г. - Արտադրանքի որակի բարձրացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը - Artadranqi voraki bardzracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - orinakov - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki bardzracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan gnahatumy - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barzracman tntesakan ardyunavetutyan gnahatumy - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardjunavetutjan [email protected] - Artadranqi wraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyynavetytyan [email protected] - Artadranki oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected] - Artadranqi oraki barcracman tntesakan ardyunavetutyan [email protected]

Яндекс.Метрика